Міністерство охорони здоров’я      Рівненська міська рада      Новини      Медіа                                        

ЕЛЕКТРОННА ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я

Поліпшення охорони здоровя на службі у людей

Запрошуються усі бажаючі жінки Рівненської області, які мають бізнес ідею, бажають отримати нові навички ведення підприємницької діяльності та започаткувати чи розвинути власну справу, до участі у проєкті!

За інформацією Управління економіки міста Рівне

Міжнародна організація праці (МОП) та Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН) запрошує жінок до участі у проекті «Розширення економічних можливостей для жінок як відповідь на кризу COVID-19 в Україні».

Проєкт реалізується у двох цільових регіонах – Рівненська та Сумська області.

Зацікавленим учасницям з усієї Рівненської області Проєкт пропонує подати заявку на безоплатні триденні тренінги за методикою МОП «Розпочни свій бізнес». Навчання пройдуть в липні, для зручної локації обрано міста: Рівне, Корець та Дубно.

Програма тренінгу включає такі теми: бізнес-план, маркетинг, робота з персоналом, закупівлі, розрахунок собівартості, фінансове планування, стартовий капітал.

Всі бажаючі повинні обов’язково пройти реєстрацію за посиланням: bit.ly/3h3Bcog

Відбір учасниць, організацію та проведення тренінгів впроваджує «Ресурсний центр ГУРТ» спільно з тренерами РВСБ.

Ті учасниці тренінгів, які розроблять найбільш перспективні бізнес-плани, отримають менторську підтримку для їх реалізації зі створення нових або розвитку існуючих ММСП, включаючи перехід до більш стійких бізнес-моделей, що допоможуть пристосуватися в новому посткризовому бізнес-середовищі.

 


Читайте також

12 листопада – Всесвітній день боротьби з пневмонією. Пневмонія – це форма гострої респіраторної інфекції, яка вражає легені. Легені скл..
Заклади охорони здоров‘я Рівненської міської ради отримали вакцини для профілактики інфекційних захворювань! Зокрема у окремі медичні заклади Рі..
За 1000 днів з початку повномасштабного вторгнення рф (з 24 лютого 2022 року) у КНП «Пологовий будинок» РМР народилося 7360 дітей! Серед..
Підписатись