Кожен рівнянин віком від 18 років може проголосувати за 3 великі та 3 малі проекти.
Цьогоріч на конкурсі проектів зареєстровано 4 проекти, що стосуються галузі охорони здоров"я. Проекти рецензовані управлінням охорони здоров"я м. Рівного та отримали позитивні результати. Кожен із них стосується своєчасності надання допомоги:
• проект № 10 - Забезпечення шкіл міста сучасними інформаційними брошурами та плакатми з домедичної допомоги - Метою проекту є забезпечення закладів середньої загальної освіти (шкіл) м. Рівного сучасними за наповненням (на основі сучасних протоколів), якісними, ілюстрованими інформаційними брошурами та наочними матеріалами (плакатами) з домедичної допомоги.
• проект № 21 - Створення центру навчання домедичної допомоги (симуляційної медицини) у Рівному - Метою проекту є: поширення інформації про особливості надання домедичної та екстреної медичної допомоги; навчання мешканців Рівного принципам надання домедичної допомоги при кровотечах, травмах, судомах, проведення серцево-легеневої реанімації; забезпечення мобільної навчально-тренувальної бази із можливістю проведення навчальних тренінгів; проведення публічних навчальних заходів із відкритим доступом для учнів, студентів, вчителів та викладачів на тему особливостей надання домедичної допомоги, та інше.
• проект № 22 - Встановлення автоматичних зовнішніх дефібриляторів (АЗД) у Рівному - метою проекту є створити прямий доступ до АЗД для очевидців розвитку невідкладних станів у громадських місцях для надання домедичної допомоги; пропагувати самостійність та важливість взаємодопомоги в громаді міста Рівного у випадку критичних ситуацій.
• проект № 55 - Створення інсультного центру на базі Рівненської Центральної міської лікарні (КНП ЦМЛ РМР) - Метою проекту є створення умов для отримання сучасного лікування пацієнтів з інсультом, мешканців Рівного, на базі інсультного центру ЦМЛ.
Проголосувати можна онлайн на сайті rivne.pb.org.ua або в пунктах для голосування: ЦНАП (майдан Просвіти, 2) та Рівненській міській раді (вул.Соборна, 12-а) відповідно до графіка їх роботи (при собі потрібно мати паспорт).