Міністерство охорони здоров’я      Рівненська міська рада      Новини      Медіа                                        

ЕЛЕКТРОННА ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я

Поліпшення охорони здоровя на службі у людей

Як це буде працювати: створення електронного рецепту➡погашення рецепту➡оплата?!

Починаючи з ІІ-го кварталу 2019 року управління програмою реімбурсації "Доступні ліки" перейде від Міністерства охорони здоров'я України до Національної служби здоров'я України та взаємодія всіх учасників програма переходить в електронний формат.

Як на практиці це буде працювати?
1⃣ Пацієнт прямує до свого лікаря з яким має укладену діючу декларацію;
2⃣ Лікар використовуючи відповідний функціонал з МІС, виписує пацієнту електронний рецепт, що потрапляє до системи eHealth:
3⃣Пацієнт отримує номер рецепту та код авторизації (знадобиться при отриманні ліків в аптеці) у вигляді СМС. Для пацієнтів, що не мають мобільного телефону, лікар роздруковує консультативний висновок з вказанням номеру електронного рецепту;
4⃣ Пацієнт прямує до аптеки, що приймає участь у програмі "Доступні ліки" (має діючу угоду з НСЗУ), яку він визначить за відповідною фірмовою наліпкою або ж знайшовши її на сайті програми "Доступні ліки";
Пацієнт називає працівнику аптеки номер рецепту, отриманий смс-повідомлення та (або) зазначений у консультативному висновку.
5⃣ Провізор, користуючись відповідним функціоналом системи яка підключена до системи eHealth, знаходить електронний рецепт пацієнта, та відпускає ліки;
     Працівник аптеки вводить номер рецепта в інформаційній системі підключеній до ЦБД eHealth. Система перевіряє валідність номеру рецепту. Якщо номер невалідний, система повертає працівнику аптеки повідомлення про помилку. Якщо номер валідний, то система повертає працівнику аптеки інформацію, зміст якої залежить від статусу рецепту. 
     Отримавши необхідну інформацію про рецепт працівник аптеки пропонує пацієнту на вибір (за наявності). Пацієнт здійснює вибір або відмовляється від отримання лікарського засобу. Якщо пацієнтом здійснено вибір, працівник аптеки фіксує цей вибір в системі та зазначає кількість упаковок. Тоді статус рецепту змінюється на ON HOLD (заморожено). 
      Зафіксувавши вибір лікарського засобу, працівник аптеки переходить до відпуску. Система запитує код підтвердження ЛЗ за рецептом. Працівник аптеки запитує цей код у пацієнта. Пацієнт може відмовитися називати код підтвердження, таким чином відмовляючись від отримання ЛЗ. В такому випадку працівник аптеки переводить рецепт в статус ACTIVE (активний). Якщо ж пацієнт називає код підтвердження, працівник аптеки вводить цей код в систему і скріплює цю дію своїм ЕЦП, як працівника ціє аптеки. Після цього рецепт переходить в статус COMPLETED, а зазначений вище набір даних додається до відповідного запису про рецепт в реєстрі рецептів.
6⃣ Аптека отримує оплату за відпущені ліки від НСЗУ на свій розрахунковий рахунок.

Таку модель реалізації програми "Доступні ліки" сьогодні представив представник МІС Helsi для головних лікарів ЗОЗ м. Рівне, функціонал якої з 01.04.2019 року дозволить лікарям "первинки" виписувати електронний рецепт.


Читайте також

Українські Захисники – це хоробрість, відвага та міць. Бійці Збройних сил неодноразово доводили, що ворог безсилий перед нашою єдністю та нескор..
У Рівному пацієнти, які перебувають на лікуванні та реабілітації у КНП «Центральна міська лікарня» РМР, долучилися до заняття із каністера..
Колоноскопія — це обстеження для оцінки стану слизової оболонки прямої, товстої та частини кінцевого відділу тонкої кишки. Цей метод діагностики..
Підписатись