22 травня 2018 року вступили в дію нові вимоги до виписки рецептів на ліки та медвироби. Зміни до Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення затвердежні наказом МОЗ України №735 від 18.04.2018.
Головні зміни стосуються нормативного регулювання впровадження електронного рецепту. Проте поки електронний рецепт буде поступово впроваджуватися, нові поля заповнюватимуться на паперових бланках.
НОВЕ В ПРАВИЛАХ ВИПИСУВАННЯ РЕЦЕПТІВ
Рецепти форми ф-1 мають містити таку інформацію про лікаря:
►Найменування закладу охорони здоров’я або ПІП ФОП;
►Адреса закладу охорони здоров’я або ФОП;
►Код ЄДРПОУ/ Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
►Реквізити ліцензії на медичну практику або рішення органу ліцензування.
Важливо:
• Нові вимоги стосуються лише рецептів форми ф-1.
• Заклади охорони здоров’я можуть використовувати стару форму паперового рецепту ф-1 з червоною печаткою “вартість підлягає відшкодуванню” до того часу, поки наявні бланки не закінчяться.
• Нові вимоги до рецепту не розповсюджуватимуться на рецепти на препарати інсуліну, допоки до електронного реєстру пацієнтів, що потребують інсулінотерапії не будуть внесені необхідні технічні зміни.
МОЗ України зазначає, що нова форма рецепту є передумовою для впровадження електронного рецепту, який буде зручнішим як для медзакладів, так і для пацієнтів. Також нові зміни дають право виписувати рецепти лікарям, що здійснюють медичну практику як ФОП